Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 

A Dolce and Gabbana megszünteti közkedvelt D&G almárkáját

2011.04.15

A Dolce and Gabbana megszünteti közkedvelt D&G almárkáját?

 

Valóban megszünteti a D&G almárkát a Dolce and Gabbana cég – ismerte el Sípos Andrea, a Dolce and Gabbana hazai forgalmazó cégének PR-menedzsere. Hozzátette ugyanakkor, ez nem azt jelenti, hogy a fiatalos, valamennyivel olcsóbb dizájndaraboktól el kell búcsúzni.

 

 

 

d-g.jpg

 

 

 

A márka szerelmesei mindenesetre jobb, ha előre számolnak azzal, hogy az utolsó önálló kollekció 2012 első felében kerül a boltokba, de az őszi–téli szezontól már senki ne keresse a D&G címkéket.

A tervek szerint az almárka beleolvad a Dolce and Gabbanába, és az eddiginél ugyan magasabb áron, de elérhetőek lesznek a már megszokott stílusjegyű termékek. A cég hivatalos álláspontja szerint a fúzió nem a válság miatt volt elkerülhetetlen. A tulajdonosok azzal magyarázzák az üzleti döntést, hogy a D&G az árfekvése és a széles körű elérhetősége miatt idővel a Dolce and Gabbana saját konkurenciája lett, a cég pedig nem hagyhatta, hogy az „anyamárka” veszélybe kerüljön. 



 

Az interneten megjelent hírek szerint azonban az üzleti döntést számos, a vállalatot ért veszteség is megelőzte: Japánban 15 üzletet kellett bezárniuk, és az 1000 négyzetméteres moszkvai bolt sem az elvártaknak megfelelően teljesített. Azonban a cég hivatalosan egyik információt sem erősítette meg.

A márka magyar rajongói annyiban megnyugodhatnak, hogy a fővárosi Andrássy úton lévő D&G üzlet megmarad, csakhogy 2012 második felétől már hivatalos Dolce and Gabbana butik lesz. Arról viszont még semmit sem lehet tudni, hogy az úgynevezett többmárkás boltban elérhetőek lesznek-e a fiatalosabb termékek.